"Try this for a deep, dark secret: The great detective Miss Steele,
she doesn't exist...I invented her"
I'd always loved excitement, So I studied and apprenticed, and put my name on an Blogg. But absolutely no one knocked on my door. So I invented a superior. It was working like a charm. Until the day she walked in, with her blue eyes and mysterious past. And before I knew it, she assumed Miss Steele's identity.. It's a dangerous way to live, But as long as people buy it I can get the job done. We never mix business with pleasure. Well...almost never. I don't even know her real name!

___________________________________________________________________________________________


24 dec. 2009

God Jul till er alla från mig


Nu är det Julafton och jag har massor av klappar till alla snälla barn och till mig själv. Snart hem till syrran och gosa med mina hjärtegull. Har köpt Pippi kläder till Isabella och en body till Hanna sär det står "lilla syster" på. Jätte söt. hihihi. Min blogg ligger nere inge och jag är lika arg som förra gången (klicka på rubriken så förstår du min frustation) God Jul och ha det riktigt mysigt i ett vitt kallt Sverige med massa snö. Njut , man veta aldrig när den försvinner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar