"Try this for a deep, dark secret: The great detective Miss Steele,
she doesn't exist...I invented her"
I'd always loved excitement, So I studied and apprenticed, and put my name on an Blogg. But absolutely no one knocked on my door. So I invented a superior. It was working like a charm. Until the day she walked in, with her blue eyes and mysterious past. And before I knew it, she assumed Miss Steele's identity.. It's a dangerous way to live, But as long as people buy it I can get the job done. We never mix business with pleasure. Well...almost never. I don't even know her real name!

___________________________________________________________________________________________


17 mars 2010

Åh jag ramla utanför porten.

Har jätte ont på rumpan och i båda handlederna. Gick och tänkte på massa annat. Som att jag kommer klara av ansiktsbehandlingen utan några känningar av ångest eller oro för något jag inte vet vad det är. Och jag är en stark kvinna som fixar allt men jag kan inte sluta tänka så henne. Saknar henne så. Så jag rekommenderar alla fotgängare att vara på sin vakt. Det är halt ute, tänk på vart ni sätter fötterna och framför allt. Tänk inte på saker ni inte kan förändra. Det kommer resultera i att ni har ett blåmärke lika stort som Mallis på rumpan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar