"Try this for a deep, dark secret: The great detective Miss Steele,
she doesn't exist...I invented her"
I'd always loved excitement, So I studied and apprenticed, and put my name on an Blogg. But absolutely no one knocked on my door. So I invented a superior. It was working like a charm. Until the day she walked in, with her blue eyes and mysterious past. And before I knew it, she assumed Miss Steele's identity.. It's a dangerous way to live, But as long as people buy it I can get the job done. We never mix business with pleasure. Well...almost never. I don't even know her real name!

___________________________________________________________________________________________


30 juni 2010

vad blir det för mat?

När det är svårt att äta och när man mår illa hela tiden. Att tanken på mat gör en ännu mer illamående. Ät  något du tror du tycker är gott som du vet brukar funka när du är sugen på något. Så sa min hjärnskrynklare i allafall. Varför är ångest så jävla fysisk? Och varför har jag ångest? Livet utan serotoninpåfyllning är inte så enkelt. Känner mig som jag kände när jag var 21 år precis innan mattan drogs bort och livet lades på hyllan. Åh jag har inte tid med det här. Får gå hem och gråta och hoppas på att jag som 36 åring klarar detta bättre än den 21 åringen jag en gång var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar