"Try this for a deep, dark secret: The great detective Miss Steele,
she doesn't exist...I invented her"
I'd always loved excitement, So I studied and apprenticed, and put my name on an Blogg. But absolutely no one knocked on my door. So I invented a superior. It was working like a charm. Until the day she walked in, with her blue eyes and mysterious past. And before I knew it, she assumed Miss Steele's identity.. It's a dangerous way to live, But as long as people buy it I can get the job done. We never mix business with pleasure. Well...almost never. I don't even know her real name!

___________________________________________________________________________________________


13 sep. 2010

Efter en jobbig morgon med tankar som va

Efter en jobbig morgon med tankar som varför jag och stackars mig gick jag ändå på yogan. Nu lunch på bästa Vicktoria. Köpte stammiskort så för varje kaffe jag köper går 2 kr direkt till FNs skolmatprojekt i Etiopien och jag får 10% rabatt. Kan ju nästan inte bli bättre. Snart sista gången med jobbchocen. Känns sådär.