"Try this for a deep, dark secret: The great detective Miss Steele,
she doesn't exist...I invented her"
I'd always loved excitement, So I studied and apprenticed, and put my name on an Blogg. But absolutely no one knocked on my door. So I invented a superior. It was working like a charm. Until the day she walked in, with her blue eyes and mysterious past. And before I knew it, she assumed Miss Steele's identity.. It's a dangerous way to live, But as long as people buy it I can get the job done. We never mix business with pleasure. Well...almost never. I don't even know her real name!

___________________________________________________________________________________________


19 sep. 2009

connection off

Lite tråkigt att länken mellan min mobil och bloggen inte fungerar just nu. den har hakar up sig igen. Dumma blogger. Idag är det allafall Hannas dop och jag komer att gå. Har varit lite sjuk och var inte säker på att jag skulle orka men jag känner mig mycket bättre nu som tur är. Vill ju inte missa min hjärtegulls dop. Vi ska vara på Kastellet sheppsholmen. Jätte vackert där. Det kankse är där jag ska gifta mig med min själv :). Senblir det midda med de närmaset. Ska bli kul att träfa min morbor. Blir så sällan nu förtiden. jag hoppas på att jag kommer att kunna träffa Isabella och Hanna så ofta det går genom åren. Så grattis Hanna på dopdagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar